czwartek, 27 czerwca 2013

Nowe rośliny

W najbliższym czasie pojawią się posty na temat uprawy z nasion roślin, których jeszcze nie było na blogu. Będą to między innymi:

1. Kiwi (Actinidia chinensis), aktinidia chińska
2. Dynie (Cucurbita sp.). Od jakiegoś czasu jestem dyniomaniaczką - dynie bardzo wciągają, o czym niektórzy wiedzą ;)
3. Goji czyli kolcowój pospolity (Lycium barbarum)
4. Ryż siewny (Oryza sativa)
5. Plumeria (Plumeria sp.) zwana również kwiatem Lei, która jest drzewkiem bardzo kojarzącym się z Hawajami, gdzie miałam przyjemność być w zeszłym roku :)

Będę też pisać o rozwoju roślin, które wysiewałam w tym roku : Wiosenne zakupy nasienne

Już wkrótce! :) 

2 komentarze:

marcos pisze...

Fauny blog, przeglądem dopiero a straciłem tu przypadkiem bo szukałem grafik nt. bakłażana. A komentuję tu bo.. dynie naprawdę wciągają... W tym roku chyba przesadziliśmy z ich ilością, ale... Więcej będzie do poczynania u mnie na wordpressie. Pozdrawiam.

marcos pisze...

Oj poprzedniego komentarza nie przeczytałem i poleciał po poprawkach słownikowych. Przepraszam...