czwartek, 4 czerwca 2009

Skuteczny sposób na kreta. Jak zdenerwować kreta, żeby się wyniósł?(i wkurzyć sąsiada)


Zapachami :) Jak reklama głosi: "To ładny trawnik i żywy kret u sąsiada" :) Czyli środek dla lubiących zwierzątka, ale nie w swoim ogródku. Co lepsze, środek ten łączy w sobie zapachy naturalnych ziół, skutecznych od tysięcy lat w zwalczaniu naszego poczciwego krecika. Kompleks ten, zwany "bombą zapachową" składa się między innymi z łobody, czosnku, aksamitki i bazylii. Koncentracja zapachów jest 1000 razy większa niż stężenie ich w wymienionych roślinach. Kret nie przepada za tymi aromatami, więc przeniesie się na żerowanie i kopanie gdzie indziej.
1 pudełko zawiera 100 sztuk zapachowych aplikatorów:

Dekret - skuteczny środek na krety

3 komentarze:

Mateusz Domański pisze...

Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

Wojciech Roszkowski pisze...

Na całe szczęście ja jeszcze nigdy nie miałem problemów z kretem i liczę na to, że nie będę miał. Ogólnie bardzo lubię dbać o swój ogród i muszę przyznać, że jest to coś świetnego. Dodatkowo do pomocy wzywam ogrodnika https://ogrodnik.warszawa.pl/ który zna się na tych pracach doskonale.

Dominika Starańska pisze...

Ja również póki co nie mam z nim problemów i jestem zdania, że w ogrodzie to najlepiej się wypoczywa. Jak jeszcze mamy do dyspozycji meble ogrodowe https://ogrodolandia.pl/meble-ogrodowe to wtedy na pewno sam relaks będzie jeszcze lepszy.