czwartek, 18 czerwca 2009

Jadalny zielony groszek (Pisum sativum) na balkonie

Dziś po raz kolejny udowadniam, że na balkonie można uprawiać różne nietypowe dla tego miejsca rośliny ;) Zrobiłam sesję zdjęciową mojemu groszkowi zielonemu (Pisum sativum). Wysiałam go na szalce, a następnie wykiełkowane nasiona wsadziłam do doniczki. Groszek bardzo szybko rośnie, ma stosunkowo krótki okres wegetacyjny. Mój ma ponad miesiąc. Raz na 2 tygodnie aplikuję mu nawóz w płynie. Ma już strączki, które niebawem będzie można skonsumować :)

A tak wygląda:



Kwiat groszkowy:



Małe strączki:



1 komentarz:

Dagmara Fafińska pisze...

Dla osób ceniących sobie klasyczny styl, kolekcja drewnianych foteli ogrodowych na https://ogrodolandia.pl/fotele-ogrodowe będzie idealna. Ich tradycyjny design pięknie komponuje się z naturalnym otoczeniem ogrodu.